Äntligen färdig!

Hej. Jag vet att jag varit frånvarande ett par dagar men nu är jag tillbaka igen. Jag har idag nämligen haft min första muntliga tenta. Jag har suttit hela veckan och försökt printa in fakta i mitt huvud men det är inte det enklaste när det handlar om histora som jag inte är jätte intresserad av. Självklart måste man veta hur skolan är uppbyggd men det hade räckt att läsa de en gång och sen inget mer. Tenta på detta område kan jag säga är väldigt skönt att det är över just nu, det gick i alla fall bra. Nu är vi "lediga" imorgon, eller inläsningsdag är det och vi får väl se hur länge jag sätter mig med den saken. Jo men lite ska jag faktiskt hinna med. Nu ska jag faktiskt lägga mig i sängen och läsa min Allt Om Mat tidning :) Det får bli en stunds avkoppling innan de är dags att ta tag i städning.
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0