Frozzy

Förra veckan var jag uppe på Grand Samarkand och gick såklart in på Cervera. Den butiken är ett måste för mig när jag är på Grand, går där och drömmer för mig själv vad jag vill ha. I alla fall, jag beställde då ett Frozzypack som har blivit så populärt och så mycket prat om. Jag ska i alla fall testa detta nu när jag går i skolan, perfekt att ha maten i väskan hela dagen med ett fryslock som gör att maten håller sig i sju timmar. Det går nämligen rykten på universitetet att om man lägger sin matlåda i kylskåpen som finns så blir endels matlådor stulna. Titta vilken häftig färg jag beställde. Denna matlåda kostar endast 149:-, extra lock (de gula) som man behöver eftersom man inte får micra de blå locket kostar 39:-
 



Kommentarer
Postat av: erikasblogg.se

Vilken smart idé! Har aldrig hört talas om de innan. Kram!

2012-09-15 @ 11:42:55
URL: http://erikasblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0