Iphone

 

 
Jag längtar tills imorgon då jag ska beställa denna telefon. Jag hänger inte riktigt med och köper saker direkt när dem kommer ut. Jag har som sagt haft en bra mobil som har fungerat utmärkt men nu börjar den strula och då orkar jag inte längre. Oavsett om jag är student eller inte ska jag ha denna. Jag gör det lite för er skull också, jag ska bli bättre på att blogga genom mobilen vilket jag absolut inte har gjort eftersom min mobil har ganska segt internet.
Vad gör ni annars idag? Jag ska strax åka ner till Julle som behöver hjälp med sin lägenhet. Vi ska åka och kolla på gardiner och lampor idag, sånt kul som tjejer kan gå i flera timmar och bara titta och titta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0