Ny ansikte serie

Jag köpte även igår en ny ansiktserie på nya Body Shop på GS. Har nu i två månader provat en serie därifrån som inte alls passade mig. Tycker jag fick mer finnar och kände mig fetare i hyn. Dags att ge denna serie som heter Seaweed en chans. Den här serien är anpassad för blandat/oljig hud, ansiktskrämen ska vara bland den bästa produkt i deras sortiment. Den ska matta ner huden och få huden att vara matt en hel dag. Ska bli intressant och se om den fungerar enligt mina förväntningar. Lägg märke till att detta är ett provkit, kostar 245:-.


Kommentarer
Postat av: erikasblogg.se

Åå du måste säga hur den funkar sen :)

2012-09-30 @ 09:52:53
URL: http://erikasblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0