Regnig fredag

När man är ledig ska det vara så dåligt väder så man inte ens kan gå ut. Det hade varit bra att få lite frisk luft efter denna veckan då man suttit den mesta tiden framför sina böcker.
Jag sitter fortfarande i morgonrock, skönt på sin lediga dag att det inte finns några måsten eller någon tid att anpassa sig till.
Jag var och hämtade hostmedicin igår, har fått sån fruktansvärd hosta att nu har jag ont i lungorna var enda gång jag hostar, hemsk känsla. Denna medicin hjälper i alla fall och får mig att hålla tyst om nätterna i alla fall. Inatt har jag sovit i 11 timmar, normalt eller icke normalt vet jag inte riktigt, medicinen gör mig väl trött och en basilusk i kroppen gör det nog inte bättre.
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0