Stessad

Hej.
Idag gick jag bara i skolan mellan 8-10. Vad skönt tänker ni men när man har en stor uppgift som ska vara inne på måndag blir man lite stressad. Vi har nämligen på lektionen idag gått igenom så att alla vet vad uppgiften går ut på. Vi har självstudier inför denna uppfigt imorgon fredag och även måndag så det innebär alltså att dem två dagarna ingen skola. När det inte är någon skola på vardagarna innebär det att du ändå ska jobba med något slags skolarbete, så imorgon ska jag sitta med mitt arbete och försöka komma så långt som möjligt.
På morgonen idag, när jag kom hem från skolan, hade jag lite panik över vart jag egentligen skulle börja med uppgiften. Ringde så klart Emma så hon fick lugna ner mig och när vi snackat en stund så var jag med på banan igen. Ibland behöver man verkligen prata ut när man är som mest inne i paniken, det var i alla fall skönt.
 
Här är min studiekaos på köksbordet, får se vad mannen i huset tycker om de när han kommer hem och få veta att allt ska ligga precis så tills imorgon :) Haha.
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Lycka till! :-)

2012-09-21 @ 08:34:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0