Torsdag

Innan hade jag ingenting i min LOB vas men när jag var på IKEA i helgen så köpte jag mig en murgröna till den kära vasen. Jag har aldrig kunnat sköta murgröna innan men nu har jag fasiken blivit en hejjare på de. Sist jag var på plantagen så förklarade verkligen hon för mig hur man skulle göra, så mer murgröna kommer får pryda vårt hem.
Just för tillfället sitter jag och spånar på nästa veckas matschema. Har mina funderingar om man skulle kunna ha ett matschema att följa så gott som det går. Nu när jag studerar så får vi försöka hålla nere på kostanderna så gott som det går och mat är ju verkligen något man kan hålla nere. Man kan för varje vecka köpa hem den mat man behöver och inget mer, detta resulterar också i att så lite mat som möjligt blir slängd.

Kommentarer
Postat av: erikasblogg.se

Vi har kört med matschema och det är sjukt bra :)

2012-09-06 @ 19:52:11
URL: http://erikasblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0