träning

Superskönt träningspass på friskis & svettis mellan 17-18. Ny duchad och fräsch och magen suger riktigt efter mat nu. Dags att snart värma min portion som jag lagade innan kanke, mums! Träffade Malin på friskis, hon skulle börja hänga där endel nu så jag ska göra desamma i mån av tid. Skola och plugg i första hand har jag bestämt. Måste börja röra på mig några gånger i veckan nu när skolan har kommit igång rejält och man börjar komma i fas med plugget. Man blir så mycket piggare och gladare, fasen vad nöjd jag är över mig själv nu att jag inte valde att ligga i soffan och dega denna timmen jag ängnade åt träning.
 

Kommentarer
Postat av: erikasblogg.se

Bra jobbat! Jag ska med ta tag i träningen, så fort vi är på plats i nya lyan :) Kram!

Svar: Du anar inte hur avundsjuk jag är på att ni flyttar idag, era lyckostar :) Vill också flytta nu, vi har ju bara 7 månader kvar!!
Evelina

2012-09-25 @ 19:01:07
URL: http://erikasblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0