Trött

Hej på er.
Jag får be om ursäkt över väldigt dålig uppdatering. Kan inte lova något aktivt bloggande nu och en tid fram över eftersom jag började skolan i måndags och det är mängder med information att ta in. Må tro att jag är väldigt trött på kvällarna över alla intryck och information som snart spränger min hjärna i bitar känns de som. Vi har lektioner i stort sett varje dag sen plugg på de och sen är det inlämningsuppgifter hit och dit. Jag har och göra kan man säga och jag tror de kommer lugna ner sig snart när man inte är så hispig över allt. Just nu tar jag en vecka i taget och arbetar utifrån vad man ska prestera just då.
Hoppas ni förstår, jag ska försöka skriva lite ibland i alla fall :)
Vad tycker ni annars om bloggens nya utseende?
 

Kommentarer
Postat av: Madde

Jättefin din blogg har blivit!! Fina bilder=) kram

2012-09-05 @ 16:06:18
URL: http://maddecarlssson.blogg.se
Postat av: Emma L

Riktigt snygg ;) Ja mycket nu, men det fixar vi för vi kommer bli så grymma lärare :D

2012-09-05 @ 17:04:56
Postat av: erikasblogg.se

Superfin! Är det Mikaela som knåpat ihop din med :) Kram!

2012-09-05 @ 17:47:03
URL: http://erikasblogg.se/
Postat av: Jose

Very Nice ;)

2012-09-08 @ 18:15:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0