Usch!

Jag har lite panik här hemma, det är min jobbhelg och jag har blivit dunder förkyld. Detta är nog bland den värsta förkylningen för bra länge. Huvudet sprängs om jag inte tar alvedon och ipren, näsan är helt igenkorkat och halsen känns som jag har några rakblad i. Så mår jag just nu. Sista timmarna på jobbet igår kändes som en evighet. Jag måste bara stå ut idag eftersom jag bara jobbar var tredje helg, efter jobbet ska jag bara hem och lägga mig i soffan och vila. Igår skulle jag egentligen på inflyttningsfest men på grund av hur jag mår så stannade jag faktiskt hemma. Lyssna på det här, jag slutade klockan sex, åkte hem och åt eftersom jag var så sjukt hungrig. Efter de kollade jag lite på tv och sen somnade jag klockan nio. Något i min kropp stämmer inte för tillfället men jag hoppas det blir bättre genast!!
 
Ha en fortsatt bra söndag, nu ska jag till apoteket och sälja nässpray och förkylningsprodukter.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0