jobbhelg över

Hej på er denna tisdag. Ingen skola för min del idag, bara för att man inte har några föreläsningar så finns de annat att göra.ska idag göra de sista på mitt arbete som ska publiceras ikväll. Eftermiddagen kommer bestå av fika med Sofi. Ska försöka ta något mindre sött nu när jag kommit igång med träning. Måste visa er vad jag köpte i helgen när jag jobbade. Har hört mycket bra om denna ansiktsmask. Den är från de märket jag abvänder alla andra ansiktsprodukter så varför inte prova denna också. Den finns att köpa på BodyShop. Masken ska vara bland den bästa på marknaden och göra huden superlen och hjälper till att suga ut alla orenheter vi har i huden. Den finns nu i mitt badrumsskåp och ska provas snarast. Priset för den är 219:-.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0