Min födelsedag

Vaknar när Robban ska till jobbet, klarvaken. Drömmer mardrömmar om nätterna och vaknar helt hysterisk vissa nätter och vet inte vart jag är. Då är de tur att man har sin närmsta jämte sig och kan krypa in under hans täcke. Idag är de min födelsedag och då fick jag även min present tidigt idag. Robban skämmer bort mig till max och ger mig de jag absolut helst vill ha just nu. En armbandsklocka från Michael Kors som jag har tittat ut. Blev jätte glad och lite chockad. Trodde absolut inte han hade köpt en klocka till mig. Blev väldigt överaskad.. Än så länge har ju min födelsedag börjar riktigt bra.


Kommentarer
Postat av: erikasblogg.se

Stort grattis på din dag! Kram <3

2013-02-12 @ 17:41:10
URL: http://erikasblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0