Lång dag

Första dagen i skolan efter ett upphåll över jul och nyår blev lång. Träffade min grupp och lvade inför en dramaföreställning vi skulle framträda på eftermiddagen. Förmiddagen gick mest till att prata runt vad som hade hänt under ledigheten och denna termin. Efter skolan, vilket blev runt halv fyra åkte jag hen, slängde i mig något snabbt att äta och sen vidare till Hanna för att träffa henne. Vi skulle bara gå en liten promenad men de blev mycket prat så vi var ute och gick i nästan två timmar. Ångrar lite att jag inte tog någon stegmätare på mig, gick jag en mil idag igen, känner mig mör i kroppen nu. först blir de gröt och ostmacka innan de blir en dusch och sveriges mästerkock. Ha en trevlig kväll!


Kommentarer
Postat av: linden

Good work eve! =)

2013-01-09 @ 19:33:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0