tiden går

Ja, tiden går väldigt fort nu för tiden. Känns som de inte alls var länge sedan jag uppdaterade bloggen, men En vecka sen. Ikväll är de onsdag igen, innebär lång tv kväll. det är date med mig, kockarnas kamp och de bästa Mia på Grötö. Annars har jag varit väldigt flitig idag, tycker i alla fall jag. Jag har varit med Jim och handlat, suttit barnvakt med Liam några timmar, rensat ut min gardrob inför tradera försäljning, städat skåp och lådor i köket inför flytten, lagat mat och sen tv kväll. Imorgon tar vi tag i plugget och på eftermiddagen åker jag ut och kör mitt första träningapass på Idrottskliniken.. Jag vill verkligen komma igång nu, är taggad som bara den. Att inte göra någon träning funkar inte längre


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0