Babyshower

Äntligen kan jag uppdatera idag. Har inte kunnat avslöja hur jag spenderat dagen och vad jag har haft för mig för att jag vet att en tjej vid namn Jennifer kollar min blogg dagligen.  Idag har vi nämligen ordnat med en babyshower för henne som ska ha barn om cirka en månad. Babyshowern blev väldigt lyckad och alla var nöjda och glada, om inte minst Jennifer. Hon blev väldigt överraskad och hade inte anat något alls. Väldigt bra gjort av alla i hennes närhet att kunna hålla denna hemlighet, allt för att det ska bli en så bra överaskning för vår fina Jennifer. Nu tycker vi snart hon kan titta ut så vi får träffa de lilla fina livet, så kul när ens vänner skaffar barn. Det är en stor grej i livet och varje gång någon får barn i ens närhet påminns man om att vi nu är vuxna, en bra känsla tycker jag. Själv får man öva på kompisarnas bebisar tills det är dags för en själv.  För att avsluta detta sena inlägg kan jag sammanfatta det till en bra dag, kul att överraska och skämma bort någon med så fina grejer. 

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Fantastiskt fixat allting. Så himla nöjd :-)

2015-04-03 @ 19:16:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0