Röd dag

Ett sent hej från mig denna dag. Har jobbat denna röda helgdag och kan tänka mig att Växjös befolkning njöt av solen istället för att vara på Grand Samarkand. 
Tänkte dela med mig av vårt matschema denna veckan. Har slutat med att sätta upp vilken dag vi ska äta vad för det följs ändå aldrig. Kan bestämmer några rätter jag handlar hem mat till och sen lagar man den rätten man är sugen på just den dagen. Det som är bra med veckohandling är att man köper hem de som ska förbrukas för veckan och inget småhsbdlande hela tiden.  Det finns annat viktigare att göra den tiden man springer i affären allt för ofta. 
Denna veckan ska vi i alla fall äta: 
Ugnsomelett med svampstuvning, prinskorv, ägghalvor och stekt potatis

Fläskfile i sås med ugsstekta grönsaker

Räkpaj ( det är den som visas på bilden) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0