En dag av hårt arbete

Dagen började inte riktigt som jag hade tänkt mig. Hade ställt klockan på 07:30 och jag måste stängt av alarmet. Vaknade igen vid 08:50. Gjorde mig iordning snabbt som tusan och åkte till jobbet tjugo minuter senare för att börja jobba. Halvt stressig morgon jobbade jag till klockan sex.  Där efter åkte jag hem och pluggade och nu ska jag sova. Så en lång och hård arbetsdag har det varit.  Imorgon pluggar jag hemma fram till lunch för att sedan ta helg. Ja man är lite smått mosig i hjärnan efter denna veckan med uppsats skrivande.  Vissa dagar vill jag bara kasta ut datorn genom fönstret. 
Sånt här kaos är det varje dag när jag pluggar, böcker och papper överallt.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0