Då var det söndag igen

God morgon på er för vissa.  En annan har ju varit uppe sen lite innan åtta och nu är jag på jobbet. Vilken morgon, nyser och fräser om vart annat och nog kan man stå ut med de men ögonen rinner som floder också.  Är det dags för mig att bli brakförkyld lagom tills veckan då min födelsedag ska äga rum med massor av firande.. ahja, får ta det lugnt, ingen träning och försöka få Kanjangen att fungera.  Igår kväll när jag kom hem från jobbet var min mobil urladdad, därav dålig uppdatering. Vi gjorde iaf supergoda hemmagjorda hamburgare med pommes och tittade på den svenska filmen Min så kallade pappa. Kan varmt rekommendera denna film om ni har idétorka när det gäller filmer. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0