dagens to do

Vid lunch avbröt jag pluggandet som jag hållt på med sen halv åtta. Jennifer kom hit en sväng och vi åkte sedan för att luncha tillsammans. Det blev We live food uppe på Grand och jösses vilka fräscha sallader de serverar. Sen var det dags för veckohandling inför alla rätter vi ska laga denna veckan. Även veckohandlingen gör jag och Jennifer tillsammans och det är supertrevligt att handla tillsammans, varför har  vi inte kommit på de tidigare? Nu är jag nyss hemkommen från dagens träning, det blev 50 minuters effektiv träning i gymmet. Nu ska jag hoppa in i duschen sen väntar åter lite plugg till. Kram till er! dagens räksallad
vår välfyllda kyl, nu blir R glad :) han gillar när det är påfyllt och fräscht 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0