Nytt till gardroben

Fick en resa med tåg, hotell och god mat av R i födelsedagspresent. Resan bär av till Stockholm och kommer ske i slutet på mars. Är jag riktigt snäll så kanske det sker fler överraskningar på plats. Blev i alla fall superglad, mycket roligare att få en upplevelse än en sak, i alla fall av son älskade. 
På min födelsedag ramlade det in en hel del mail med rabatter på olika hemsidor. Slog till på att beställa lite från Nelly.com. Så svårt att beställa kläder genom nätet när man inte vet hur det sitter men det är fri retur och jag vänjer mig väl. Denna koftan behöll jag, gillade den jättemycket, och några plagg åker tillbaka igen.  Ska verkligen hålla hårt i plånboken nu tills vi ska till Sthlm så jag kan handla på min favoritaffär Zara. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0