Söndag

Skriver om gårdagen då jag inte hann uppdatera er om dagen.  Dagen gick så otroligt snabbt, den gör ju de när det är mycket inplanerat. På förmiddagen åkte vi bort till min mamma och pappa för att umgås med andra brodern lite till innan han skulle åka hem till Örebro igen.  Vi stannade till kring två, sen skjutsade jag R till sin fotbollsträning och jag åkte hem och tvättade och fixade lite grann. Dags att hämta R igen och bilen tog oss till Braås för att hälsa på Sara och Simon en stund. Väl hemma igen, kring halv tio tog jag hand om sista tvätten och sen var det dags att sova. Idag blir det plugg, handla mat med Jennifer, träna och åter igen plugga lite ikväll. Hur ser eran dag ut kära vänner? Också mycket att stå i? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0