Ändrad uppfattning

Godmorgon på er denna onsdagsmorgon. Precis kommit in igen efter en promenad i snövädret. Har nog ändrat uppfattning om vårt väder, det är ändå mysigt nu när det kommer snö som lägger sig och allt blir ljust och härligt. Så länge det kommer mycket snö och det lägger sig och vi slipper blasket så kan det får vara vinter lite till. Härligt att börja dagen med en promenad och njuta av den friska luften, man blir piggare och känner sig lite nyttigare. Onsdagsplanerna idag är lektion i skolan mellan 10-15, sen kanske träna spinning ikväll om min inte säger nej. Igår blev det ingen träning, kände mig olustig i hela kroppen och näsan är som en kran. På kvällen när vi tittade på en film somnade jag frysande under två täcken vid klockan nio. Jag hoppas inte att jag ska bli sjuk nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0