Bakning

Idag när jag kom hem hade jag absolut ingen ord till att sätta mig med plugget. Varför ibte tänka på något annat och baka lite. Har lovat att baka tills på lördag då christofer (min bror) fyller 30 år. Jag har bakat Brysselkex tills dess. Tyvärr ingen bild på dem eftersom de ligger i en burk i kylen nu. I samma veva bakade jag lite till oss själva också. Det fick blir semlebullar. Perfekt att ha hemma när det kommer gäster, sen är det så dyrt med dessa bullar i affären också. Godast att göra egna semlor och ännu godare blir det om de är hembakta från grunden. Nu ligger de på gäsning och ska snart in i ugnen. Receptet är hämtat från Arla.se

Kommentarer
Postat av: Sarah

Det hade ju varit gott på söndag iså fall , dock inte mandelmassa haha 😉

2015-01-29 @ 21:09:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0