hemsk natt

Rubriken kanske talar för att det har hänt något fruktansvärt men nej det har det inte! Det har bara varit en hemsk natt, vaknade av en så verklig mardröm vid klockan fyra, vaknade dessutom av att jag själv skrek. Skulle lägga mig nära R men då var det ingen där på andra halvan av sängen.  Ropade högt efter honom, då sitter han i soffan och spelar tv spel. Noter att klockan är 04:15. Jag blir lite arg och ber han komma och lägga sig igen, han är butter för att han inte kan sova mer. Jag lyckas inte Heller somna om, eller jo precis somnat om när han kommer in vid halv sju och säger Hejdå.  Inte mycket sömn denna natt kommer generera en tidig fredagskväll i sängen. Nu ska jag äta upp mina bananpannkakor med hallon och sen bege mig till Maxi för att handla med Jennifer :) 

Kommentarer
Postat av: Josse

Så gott med bananpannkakor! Läskigt med drömmen, jag vaknade också samma tid av en mardröm, usch! Trevlig helg :))

Svar: Ja jag har verkligen snöat in mig på de :) desamma gumman. jobbar du så ses vi på Grand 😄
Evelina

2015-01-16 @ 10:36:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0