Julen förbi

 
Idag har jag tagit bort alla jullampor här hemma och satt upp de gamla vanliga. Vilken skillnad det blir, skönt att få tillbaka de man är van vid. Nu är julen helt utkastad hemma hos oss, julgranen ligger dock på altanen men den får klippas ner en dag och slängas den med. Nu vill jag bara att det ska gå fort tills våren är här, en vända snö till ska väl komma först. Vi pratade redan här hemma om att vi ska köpa några fina utemöbler till framsidan iår. Sen kom vi på att det kanske är lite för tidigt att börja prata om de nu, det är ett tecken på att vi längtar tills det blir lite varmare. 
Iår unnade jag mig att köpa en FLING stjärna till advent, absolut inget jag ångrar och den kommer få hänga med i många år framöver.  Tipsar bara er om att satsa på inredning ni tycker om, ibland kan det vara värt att det kostar lite mer. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0