Lite shopping

Var iväg en sväng själv på förmiddagen under tiden R tränade och shoppade. Bytte Min träningsbyxor jag inhandlade förra helgen till ett par nya och en ny träningstopp fick också följa med hem. På vägen ner till Mekonomen för att köpa en ny lampa till bilen såg jag att de hade halva priset i hela butiken på Kungssängen. Vi har länge sagt att vi ska köpa nya kuddar så idag slog jag till, hoppas R gillar dem lika mycket som jag. Det är organisk bomull i kuddarna vilket gör att det aldrig kan bli bolliknande bollar i kudden efter ett tag. Ett tips till er, behöver ni nya kuddar, åk till Kungssängen nere vid I11 och unna er nya saker till sängen.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0