önskar mig

Nu kan jag inte hålla mig längre, måste avslöja vad jag önskar mig i födelsedagspresent.  Tittar runt varje dag på intenet efter saker jag väldigt gärna vill ha så här kommer nu min önskelista. Dessa saker får mer än gärna flytta in hos mig. Kanske ni får inspiration och vill själva ha saker utav dem jag föreslår. 
kruka från Kehler, danskt märke
Växjötavla från Lk-living
Ljuslykta från märket Dixon, vill så gärna ha en silvrig (den till vänster)
Självklart är allt från Bruka design  välkommet hem till mig i färgerna Rosa, vitt och grått

Filippa K muggar
Filippa K skålar

Kommentarer
Postat av: Madde-livet som mamma, husbygge och inredning

Åh allt det där skulle gärna få flytta in hos oss med! En Växjötavla vill jag verkligen ha till huset sen. En tom Dixon lykta har jag önskat mig av mina bröder flera gånger men dem säger att dem aldrig tänker köpa den till mig(dem tycker den är för dyr) så jag får väl köpa en själv ;)

Svar: Ja just nu finns det så mycket man vill ha. kanske får man lite pengar när man fyller år, då kanske man slår till på något. Ljuslyktan är svindyr men så snygg. tror jag skulle ha den superlänge om jag köpte den.
Evelina

2015-01-26 @ 22:19:49
URL: http://hosmadde.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0