Tacofredag

Har haft en kanonbra dag, känns så skönt när fredagkvällen är här och man känner att man varit effektiv. Efter handlingen med Jennifer åkte jag och körde ett spinningpass på Idrottskliniken. Hem och slänga i sig något att äta och sen satte jag igång med plugget. Efter slutuppgiften i kursen Ledarskap och profession var inlämnad började jag städa. Ett rent hem, nyduschad och fräsch började jag och R laga tacos. Nu är vi så mätta så och ska bara mysa i soffan hela kvällen. På matschema för denna fredag stod det tacos, så gott och så enkelt att göra iordning. 
Så här ser min lite annorlunda tallrik ut när jag äter tacos. 

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Gotte! =) Vi slängde också precis i oss tacos! Perfekt fredagsmat =) Ha en trevlig kväll vännen!

2015-01-16 @ 20:13:16
URL: http://www.jlagerkvist.vimedbarn.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0