Torsdagsfika

God kväll på er alla läsare. Vad kul att det har hittat hit fler läsare. Ni blir bara fler och fler vilket gör att jag får mer motivation till att publicera inlägg. Jag har precis kommit hem från en trevlig kväll som spenderats hos Josefin. Hon bjöd på så himlans god fika. Eftersom Josefin inte kan komma på mitt födelsedagsfirande när jag fyller år så ville hon bjuda hem mig på lite fika i förskott. Fick även två superfina presenter av henne som jag blev väldigt glad över. Detta året har jag inte sagt till någon vad jag önskar mig och då blir det en extra stor överaskning vad man ska få när man inte har en blekaste aning. Josefin prickade mitt i prickar och gav mig saker jag kommer ha nytta av. Haft en supertrevlig kväll, tack kära vän. 

Kommentarer
Postat av: Madde-livet som mamma, husbygge och inredning

Åhh finaste muggen!!:)
Var på Sveas igår och kollade om "M" hade kommit in men det hade den inte tyvärr...

Svar: Vad synd. din bokstav verkar väldigt populär :)
Evelina

2015-01-22 @ 23:39:42
URL: http://hosmadde.blogg.se
Postat av: Anonym

Tack själv fina du! Kul att du gillade dem:)

2015-01-23 @ 08:06:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0