Det är fredag

Det är fredag, innebär helg och roliga saker inbokade. Dock är jag väldigt seg idag. Förövrigt älskar jag att ha många bollar i luften och ha mycket att göra. Idag är dock en sån dag att det hade känns bättre om mitt arbete kunde vara genomläst , allt är rätt och bara få veta att jag får godkänt på de. Men Nej så enkelt är det inte i universitetsvärlden. Inlämning på söndag sen är det minst två- tre veckors väntan innan man få svar på om man är godkänd eller ej. Skönt tänker ni, men denna väntan är lång och ska något läggas till eller tas bort ska det göras samtidigt som man har massor med plugg i den nya kursen. Ah som sagt, nu tänkter jag ta en paus från skrivandet och städa lite. Även de ligger vi efter med här hemma denna veckan. Tvätt ska vikas ihop, sängen ska renbäddas och dammsugning och allt vad städning är ska hinnas med idag. R kommer hem cirka vid halv två, då vill jag också kunna ta helg. Så det gäller att snabba på och vara effektiv nu. Ikväll ska vi på spinning och sen är man väl helt utslagen och kommer kolla på en film, somna vid klockan halv tio i soffan. Så rolig brukar jag ungefär vara på fredagskvällarna. Spretigt inlägg det blev, men nu har ni koll på hur jag spenderar min fredag, med en massa måsten!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0