Hektiskt dag.

Lyckades inte somna igår kväll,  dels för omställning av klockan till sommartid. Därmed kändes det som någon hade slagit ett vedträ i huvudet när klockan ringde idag. Åkte iaf till skolan lagom seg och träffade tjejerna för att ordna lite inför kursstarten vi hade idag på nya samhällskursen. När väl skolan var slut vid 15:30 åkte jag upp till Maxi för att handla.  Där var man knappast ensam utan fler hade tänkt samma tanke som mig. Klockan tickade på så när jag väl var hemma fick R ta hand om alla matkassar. Mitt pass började en halv timme efter de att jag kom hem, stressad slängde jag mig i bilen och åkte på ett spinningpass. Nu sitter jag i soffan och ha ätit en rejäl kvällsmat i form av ugnsbakad falukorv med potatismos, lök, tomater och en ketchupsås. 
nya tulpaner fick pryda bordet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0