Lördag

God morgon alla läsare. Det är lördag och det innebär helg även för mig denna helg. Så skönt att inte behöva jobba nu när jag åkt på en förkylning, ja säkert som många andra som åker på dessa basilusker. Oavsett hur mycket jag sprintar mig så åker jag på de ändå, allt måste ha med att göra att det är så mycket bakterier i luften på offentliga platser. Igår kväll hade vi min familj på fredagsmys. Jag hade gjort potatisgratäng, oxfilé och sallad. Smakade smaskens så alla blev super mätta,  ingen orkade någon efterrätt så vi sa att vi sparar den till en annan dag. Fick fina blommor av mamma som passade fint i vasen jag fick av Julle häromdagen. Nu ska jag hoppa in i duschen för sen väntar lite ärenden innan vi åker utåt Braås. 

Kommentarer
Postat av: Madde-livet som mamma, husbygge och inredning

Ja maten var underbart god! Jag ska testa att göra så med osten nästa gång jag gör potatisgratäng:)
Kram

2015-03-07 @ 12:50:10
URL: http://hosmadde.blogg.se
Postat av: Sofi

Oh vad fint!=)

2015-03-07 @ 16:51:53
URL: http://sofiutane.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0