Måndag och ny vecka

God morgon. Måndag och ny vecka, denna veckan kommer jag lägga all den tid jag orkar på plugg. Sista veckan på engelska kursen som har hållt på i 10 veckor. För mig har det varit 10 jobbiga veckor, tycker helt enkelt inte om engelska och när inställningen är så blir inte plugget särskilt roligt.
Jag har bestämt att försöka prova på att äta nyttigt nu ett tag framöver. Vi äter inte speciellt onyttigt förövrigt här hemma utan äter som man egentligen ska äta. Jag ska prova äta ännu nyttigare samtidigt som jag tränar då jag än så länge inte ser de resultat jag vill ha utav min träning. På mig funkar det inte att bli en aning slimmare genom att träna och äta helt normalt. Så därför har jag bestämt mig för att i veckorna ska jag inte fika och äta sötsaker, samt dra ner väldigt mycket på kolhydratintaget. En gång mellan måndag och fredag kommer vi äta ett mål med kolhydrater och för resten blir det utan. Helgerna kommer jag äta normalt och någon av helgens dagar få äta någpt onyttigt. Ni kanske tycker jag är sträng mot mig själv nu och många kanske tycker att jag inte behöver göra de men nu ska jag prova. 
Startar min dag med frukost i form av yoghurtkvarg med apelsin och jordgubbar. 

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Duktig du är :-) Lycka till med det <3

2015-03-23 @ 11:41:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0