Ny vecka

Hej på er. Dåligt med uppdatering idag. Var i skolan på förmiddagen och åkte sedan hem för att plugga en liten stund. Vid halv fem skulle jag vara barnvakt åt min brors pojk. Så nu sitter jag och Liam i soffan, mätta och glada och tittar på Piff & Puff som tydligen är nya favoriten. 
Ny vecka också, betyder mycket plugg, jobb och dejt med några kompisar. Till helgen åker jag och R tik Stockholm hela helgen. Fick det av honom i födelsedagspresent så ska bli en mysig helg tillsammans. Längtar redan. Innan dess ska det dock hinnas med en del så man slipper känna sig stressad när man väl är iväg.
sötaste Liam som jag får äran att vara gudmor till :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0