Onsdag

Hej på er. Denna veckan tycker jag går segt på något sätt. Vill att det ska bli helg igen samtidigt som jag inte vill de. Har så sjukt mycket jag måste hinna med innan det blir helg och ledigt och det är dags att ta tag i de imorgon och på fredag. Har jobbat två dagar nu så har näst intill inte pluggat någonting, eller jo förberett inför seminariumet imorgon har jag gjort men inte så mycket mer än så. Nu har jag packat in alla matvaror och tagit hand om tvätt. Finns det någpt tråkigare än att hänga in ren tvätt i gardroben. Har insett att jag måste ta och rensa min gardrob en aning, kanske får bli några inlägg på tradera. Vi ska åka till Stockholm nästa helg och då vill jag shoppa lite nytt, men de ska få plats i garderoben också. Därför hade det varit skönt att rensa den innan. Vi får se vad jag hinner med helt enkelt.  
En annan sak jag tänkte på idag när jag kom hem var att det är ljust väldigt länge nu på kvällarna. Denna bilden tog jag nyss och tänk vad skönt att vi går mot ljusare tider. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0