Överraskning

Hej på er. 
Måste berätta överraskningen som R hade fixat med igår.  Jag fick bara tillsagt att vara klar klcokan 16:00. Klara på hotellrummet så knackade det helt plötsligt på dörren. Jag öppnade och där utanför stod de tre personer, inte vilka som helst utan Monica, Gabriella och Johan.  Dessa tre personer är några vi träffade och började umgås med på vår utomlandsresa i somras på Kreta. De bor här i Stockholm och tänk vad tiden har gått sen vi träffades sist, 9 månader sen!! Vi klickar superbra med detta gäng så igår när de kom hit gick vi upp till hotellets skybar och tog en drink. Vi tog oss vidare till en restaurang på kungsholmen som heter Griffins. Kan varmt rekommendera detta ställe, vilken underbar mat. 
Vi tog oss vidare och besökte några barer på söder där vi drack och dansade loss.
En super kul överraskning av R som jag uppskattade till max. Vi får se om detta gäng kanske kommer och besöker oss i sommar :) 
Skybar 
Robbans förrätt, korv med bröd.
min goda mat
Presenten från Monica, Gabriella och Johan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0