Vart tog våren vägen?

Stackars alla er som varit inne idag och inte ett enda inlägg har publicerats. Idag har jag varit i skolan mellan 13-15 och efter de åkte jag hem och lagade lite mat. Blev ingen veckohandling idag, dels pga att Jennifer är sjuk men också för att vi klarar oss några dar till på de vi har hemma i matväg. Kanske det blir på onsdag istället så får vi rensa ut och äta de som finns hemma tills dess helt enkelt. Vart tog våren vägen ny när det blev ny månad och allt. Trodde då inte vi skulle behöva få mer snö i alla fall och inte att det skulle lägga sig! Tråkigt men vi får hopas de försvinner lika snabbt som de kom. Kika in lite senare så lägger jag upp receptet på den omtyckta fläskfilerätten jag bjöd grannarna på i fredags. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0