Att vara effektiv

Igår när jag kom hem planerade vi vad vi behövde köpa hem i matväg samt vad vi ska äta. Denna vecka är det fullt upp med både jobb, skola, träffa vänner och annat skoj.  Jag gillar ju att ha mycket planerat och trivs som bäst när jag får känna mig effektiv.  På tal om att vara effektiv steg jag upp tidigt idag för att hinna åka och storhandla innan jobb som står på schemat idag vid 11:00. Det var jag och pensionärerna på Maxi vid kvart över åtta. Jag brukar annars handla de som behöver handlas hem när jag ändå handlar på Grand Samarkand men idag behövde vi en hel del frysvaror. 
Nu vankas det snart jobb mellan 11-20:15. Gud vad mycket pengar det ger får man tänka när det tar emot.  
full kyl :) lika full frys.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0