Funderingar

För er som har följt mig ett tag här på bloggen nu så sa jag för ett antal veckor sen att jag skulle köpa något fint till mig själv när jag klarat av engelska kursen. Då kursen varit så svår och jobbig känner jag att jag skulle behöva unna mig något. En lampa funderar jag på att köpa och kikat runt nu ett tag. Har fastnat för lampan Diamond. Vill ha den som bordslampa och vill gärna ha den stora varianten. Vill man ha denna variant måste man köpa golvlampan som kan göras till en bordslampa om man monterar bort benen. Vad tycker ni? Ska få ett godkännande från mannen också då han också  bor här. 
Lampan ska isåfall beställas i färgen silver. 

Kommentarer
Postat av: Madde

Jättesnygg! Skulle passa in jättebra hemma hos er! :)

2015-05-03 @ 12:37:28
Postat av: Chris

Jag har den o är väldigt nöjd :)

Svar: Vad kul. Den är nu beställd. kommer bli så snyggt. har du den stora eller lilla?
Evelina

2015-05-03 @ 19:43:26
Postat av: chris

jag har iofs inte exakt den, men jag har en i mässing från växjö elektriska som ser ut i princip så. jag använder den med ben som är typ 25 cm eller nåt sånt. så den är lite mindre o är lagom i fönstret!

2015-05-03 @ 21:48:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0