Olaplex

Om drygt en månad har jag bokat in ett frisörbesök. Dags att snygga till utväxten och vara fräsch i håret inför alla tillställningar under jul och nyår.  Sist jag var hos frisören frågade hon om jag ville göra en Olaplexbehandling i samband med färgningen av mitt hår. Jag sa självklart ja eftersom behandlingen ska göra så färgningen,  i mitt fall blekning, inte sks slita knappt någonting på håret. Efter hon hade lagt i behandlingen blev jag väldigt nöjd, håret kändes starkare, tjockare och starkare. Nu när många börjar skriva om Olaplexbehandling ska jag beställa hem en egen flaska och göra en gång i veckan hemma. Jag ska definitivt göra Olaplexbehandlingen även varje gång jag går till frisören. Jag beställde min från Lyko.se. Prova du också! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0