Tips

Hur ofta tvättar du dina sminkborstar?  Har du problem med blank och finnig hy så kan sminkborstarna vara boven i dramat. Jag ska erkänna att jag tvättar mina borstar alldeles för sällan och i borstarna samlas det döda hudceller, gammalt smink och oljor från huden. När man sedan lägger på nytt smink så får huden smuts på den rengjorda huden, det bildas orenheter som blir till finnar. Resultatet när du sminkar dig blir inte Heller lika bra med smutsiga borstar.  Rekommendationen är att tvätta sina borstar varannan vecka och det ska jag verkligen bli bättre på här hemma. Ett litet tips till dig så här på tisdagskvisten. 

Kommentarer
Postat av: erikasblogg.se

Jag är nog hyfsat bra på att tvätta mina sminkborstar :) Men varannan vecka gör jag det inte så kanske skulle man skärpa sig lite till.

Du, Madde sa att ni har en stor matta under er säng. Kan du inte lägga ut bild på det? Jag beställde en stor matta (290x200 cm) idag som jag har tänkt ha under vår men är lite osäker på om det kommer se okej ut. Vad är det för storlek på er?

Kram!

Svar: Absolut ska jag lägga ut en bild på detta och ta reda på vilken storlek det är på den. Kram
Evelina

2015-11-24 @ 20:08:15
URL: http://erikasblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0