Bullbak

Förbereder inför kanelbullens dag som är imorgon. Bakar därför en sats med helt traditionella kanelbullar.  Det är dessutom bra att ha i frysen inför besök. Idag kom återigen köksön till stor användning.  Det gör den näst intill varje gång jag lagar mat nu då jag inte riktigt förstår varför den inte funnits hos oss sen innan. Innan köksön fanns och jag bakade bullar fanns det inte tillräckligt med bänkyta till alla plåtar men det gör det då verkligen nu, med stor marginal. Så en köksö ska då alltid finnas i vårt hem och framöver. 

Kommentarer
Postat av: David

Jag hoppas det finns en påse till grannarna rak över när de kommer hem efter en lång semester?!! ;)

2015-10-03 @ 17:40:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0