City

Idag har vi varit nere i Växjö city. Det är så mysigt att gå på stan tycker jag, det får inte bli för ofta dock. Nu när man jobbar på Grand Samarkand är man inte så ofta längre nere på stan men jag hoppas verkligen de satsar på att behålla city kvar med mysiga butiker och härliga restauranger så inte allt samlas vid ett köpcenteumområde.  Vi började idag med att gå och äta lunch på Fyra krogar och gick sedan in mot stan för att handla både vinterjacka och en tröja från märket FME som är Hanna Graafs märke. Så idag har jag investerat i mig själv och jag är så nöjd över mina köp. Ska man ligga på top får man betala. Visar er tröjan idag och jackan en annan dag. Härlig lördagskväll till dig. 
tröjan är mörkgrå, på bilden ser den lite mer brun ut. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0