Godmorgon

Godmorgon var det för två timmar sen för mig. När jag får sova till halv åtta så vaknar jag av mig själv vid klockan sex. Omöjligt att somna om. Tror jag snabbt som tusan fått in rutinerna för praktiken, då går jag upp lite efter 06:00 . Eller så kan det vara så att jag har så oerhört mycket att göra just nu att varken kroppen eller hjärnan har en chans att koppla av.  Jaja, upp i ottan och hämta datorn, lägga sig i sängen och starta mitt arbete. Just nu finner jag ingen ro av att varken gå promenader,  titta på tv eller bara slappa. Ska det bli något ledigt över huvud taget i helgen och kommande helger är det bara till att arbeta på i ett när det ges minsta möjliga tid, om det så är 20 minuter. Nu frukost, sen skola till 16:00, jobb på Apoteket till 20:15 därefter middag med kollegorna. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0