Onsdag

Redan onsdag, dagarna bara springer förbi när man har som mest att göra. Snart helg igen men fy vad mycket som ska hinnas med innan hjärnan kan gå ner i varv och bara njuta av några dagars ledigt. Vaknade idag vid 07:10 av att det ringde på dörren,  mitt larm hade inte gått än men utanför dörren stod en snickare. Just fasen kom jag på i samma sekund,  idag ska de åtgärda tvåårsbesiktningen i vår lägenhet. Jag sprang upp och min första tanke var att det har hänt någon någpt,  grannen, brorsan eller vem som helst och behöver hjälp.  Många tankar flyger såklart genom huvudet när man inte är helt vaken. Nu ska jag sätta mig och plugga ett par timmar innan det är dags för jobb. Livar upp denna gråa dag med färska blommor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0