Helgen

Vi har haft en helt underbar helg jag och R. I fredags avslutade jag min praktik på bästa sätt genom att bjuda på glass och bli överöst med kramar från alla elever. I lördags startade vi dagen med att äta sconesbuffe på Toftastrand och jag säger bara så här, prova den för guds skull. På kvällen kom Jennifer och Christian till oss och jag och Jennifer skämde bort våra män med hemmalagad trerätters. Igår gick vi en lång promenad i skogen och därefter tog det lugnt i soffan framför program vi missat i veckan och film. En skön och mysig helg. Nu är det dags att ta tag i examensarbetet med Hanna på Universitetet. Sista kursen!!! 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hanna Påfågelen menar du? :)

2016-04-13 @ 09:07:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0