Usch och fy

Igår efter att ha haft grupparbete här hemma med några i klassen åkte jag hem till mamma och pappa. På vägen dit kände jag att jag började må illa och blev yr. Efter lite vilande i deras soffa hoppades jag på att vara som vanlig igen.  Men icke, började spy något fruktansvärt och de tre kommande timmarna var de värsta i mitt liv. Var tvungen att pallra mig hem för att inte smitta dem andra. Väl hemma låg jag som en boaorm runt toan. Vilade mot ett kallt badrumsgolv för att sedan lägga mig i soffan.  Så nu ligger man här,  magsjuk och känner sig väldigt orkeslös. Har aldrig innan varit magsjuk vad jag minns och en aktiv person som man är så är det väldigt långtråkigt att vara sjuk. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0