Fullspäckad dag

Idag har dagen gått i ett minsann.  Hade opponering av min uppsats vid lunch och det tog längre tid än vad det var avsatt för. Efter de träffade jag Kristin för att ordna med lite litteratur inför nästa kurs som börjar nästa vecka.  Efter de åkte vi hem till henne och åt lite mellanmål för att sedan åka till Maxi och handla mat. Vi var inte dem ända som skulle dit så det resulterade i att jag var hemma sent.  Helst av allt hade jag velat slänga mig i soffan och köpa pizza men istället bytte jag om och tog mig till gymmet med pappa. Nu sitter jag i soffan och äter och ska resten av kvällen ta det lugnt.  Köpte nya blommor idag som fick pryda vår skänk.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0